Hulpverlening

Onze vereniging verzorgt tevens inzet van EHBO-postwerk tijdens evenementen. Uw aanvraag gaat via Mevr. den Ouden, de secretaris van de vereniging.

Wij verwachten dat de hulpverleners een beschutte plaats hebben waar hulpacties kunnen plaatsvinden. Gedurende de tijd dat hulpverlening aanwezig is tijdens het evenement, een vriendelijk verzoek om voor de inwendige mens van de EHBO’ers te zorgen.

Onze gediplomeerde EHBO’ers zijn goed uitgerust met complete EHBO koffers.

De bezetting per hulppost is 1 tot 2 personen, bij grote evenementen worden uiteraard de hulpposten uitgebreid.

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie die afhankelijk is van vrijwilligers. Wanneer er zich een mogelijkheid zou voordoen dat een evenement niet bemand zou kunnen worden, kan de vereniging daar niet aansprakelijk voor worden gesteld.  Denk hierbij aan de vakantie- en zomerperiode als evenementen op dezelfde data plaats vinden.

Wij rekenen € 25,- euro per dagdeel (per EHBO-er) voor een gemiddeld evenement overdag.

Bij grotere evenementen met meerdere posten en bij nachtelijke uren wordt de prijs in overleg met de betrokken organisatie doorgesproken.